czwartek, 15 sierpnia 2013

Praca w biurze czy w terenie



Podejmując decyzję o pierwszej pracy nie zastanawiałam się nad tym gdzie wolę pracować, trafiła się okazja wobec tego bez zastanowienia skorzystałam z propozycji pracy jako przedstawiciel. Wiadomo, że praca przedstawiciela to głównie praca w terenie. Odkryłam, że fantastycznie odnajduję się w takim trybie pracy, ale pewne kwestie były dokuczliwe: życie w samochodzie, home office, czasami jazda samochodem męczyła mnie bardziej niż spotkanie z klientami. Po kilku latach zaczęłam pracę w trybie "mieszanym" trochę biura trochę pracy "w terenie", gdzie biuro było dla mnie totalną abstrakcją.W deszczowe dni było super, bo przecież zrobiłam kawę, otworzyłam laptopa i robiłam swoje w cieple, bez obaw czy wyrobię się na kolejne spotkania. Jak wszystko to  ma swoje wady i zalety.

Zapraszam do dyskusji na forum http://www.netkobiety.pl/t58068.htmll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz